maanantai 27. helmikuuta 2012

One lovely blog award - tunnustus

Sain viikonlopun aikana uuden blogitunnustuksen Belle&Sebastianilta ja Lilyltä. Ihan mahtavaa - kiitos!

Tehtävänä on:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle 


1) Olen järjetön Antti Tuisku fani
Se taisi olla rakkautta ensi silmäyksellä vuonna 2003. Alussa fanitus oli aika hurjaa - jonotin tunteja keikoille eturivinpaikkoja ja leikkasin jokaisen lehtijutun Antista leikekirjoihin. En edes tiedä kuinka monella Tuiskun keikalla olen käynyt ympäri Suomen maan. Nykyään tahti on vähän laantunut ja käyn lähinnä Antin K-18 ravintolakeikoilla Helsingissä - melkein 30-v nainen taitaa olla liian vanha pikkuteinien keskelle. Ja eniten tykkään siitä, että sulhanen on ollut mukana hoilaamassa kanssani "läpi jäääään".
2) Olen mökki-ihminen
Jos vaan mahdollista olemme sulhasen kanssa viikonloput omalla mökillämme Etelä-Savossa. Mökillä vietämme myös juhlapyhät ja suurimman osan kesälomista. Muutaman tunnin ajomatka on juuri kohtuullinen matka pois kaupungin humusta. Emme tee mökillä mitään ihmeellistä - ulkoillaan, syödään hyvin ja saunotaan. Sulhanen on kylläkin todella kätevä käsistään, joten hänellä on aina jokin projekti käynnissä - uusi katto, maalausta, puun kaatoa, uudet saunanlauteet tms. Tiesittekö, että suunnittelimme häidemme pitämistä mökillä suvun kartanolla? (kuvia mökkielämästämme alla)
3) Rakastan valokuvia
Sain sulhaselta muutama joulu sitten lahjaksi oman Canonin järjestelmäkameran, jonka jälkeen olen yrittänyt opiskelle valokuvausta. Kannan kameraa mukana aina tärkeisiin paikkoihin ja erityisesti matkoilla valokuvaus on yksi parhaimmista jutuista. Tykkään kuvata maisemia, tilanteita ja luontoa. Rakastan toisten ottamien kauniiden valokuvien katsomista. Hyvän valokuvaajan löytäminen oli meille yksi tärkeimmistä jutuista hääjärjestelyissäkin.
4) Pyörryn aina kun näen piikkejä
Olen ainostaan kerran elämässäni ollut pyörtymättä saatuani rokotuksen. Yleensä pöyrtyminen tapahtuu sen jälkeen kun itse rokotus tai verikokeen otto on jo ohi. Minut viedään vähäksi aikaa pyörtymisen jälkeen lepäilemään lääkäriaseman pedeille, jonka jälkeen olenkin taas valmis jatkamaan. Odotankin jo innolla häämatkaa varten otettavia rokotuksia...
5) Olen perheen ainoa lapsi
Minulla ei ole sisaruksia. Välillä olen miettinyt, että millainen elämäni olisi jos minulla olisi sisaruksia. Ainakin olen varma, että jos joskus saan omia lapsia, toivoisin, että heitä olisi vähintään kaksi. Mutta lapsuuteni on kyllä ollut ihana ilman sisaruksiakin, sain paljon rakkautta ja huolenpitoa. Isoin kiitos kuuluu omalle äidilleni, joka kasvatti minut hyvin.
6) Chick-lit kirjat ja reality-ohjelmat on parasta ajanvietettä
Kannan jatkuvasti mukanani hömppäkirjallisuutta. Chicklit kirjoja on helppo lueskelle työmatkoilla metrossa. Iltaisin tykkään katsoa kotona reality-ohjelmia. Tämän hetken suosikkeja on Jutta&superdieetit ja Ruotsin miljönääriäidit - parhautta. :)
7) En ole syönyt lihaa yli 15 vuoteen
Lopetin lihansyönnin yläasteella, jolloin olin varma, että pystyn pelastamaan sillä tavalla maailman. Syön kylläkin maitotuotteita, munia ja kalaa, joten ihan täydellinen ihminen en ole. :)

Haluan antaa tunnustuksen ja haastaa Sulhanen 2012. Ei ehkä miehekkäin tunnustus, mutta blogisi on kiva poikkeus hääblogien joukossa. :)



 
kuvat omia

3 kommenttia:

  1. Paljon samoja juttuja täällä! En ole syönyt lihaa sitten yläasteen (paitsi joskus harvoin vanhempien luona isäni metsästämää riistalihaa), rakastan valokuvaamista ja olen Antti Tuisku-fani :D

    VastaaPoista
  2. http://sulhanen2012.blogspot.com/2012/02/herra-sulhanen-on-haastettu-haasteeseen.html :)

    VastaaPoista