maanantai 9. heinäkuuta 2012

istumajärjestys, hääpäivän ohjelma, valkoviini, muistilistat yms. - DONE!

Onnistunut viikonloppu takana!

VP:mme meni umpeen ja saimme vastaukset kaikilta paitsi 1 vieraalta. Tosin jouduimme muutamelle vähän soittelemaan perään, kun vastausta ei ollut kuulunut.
Saimme käytyä avustajien kanssa läpi sekä hääpäivämme että häitä edeltävän perjantain aikataulun. Kerroimme toiveemme koskien hääjuhlan ohjelmaa. Maistelimme valkoviinejä ja löysimme suosikin, nyt nopeasti tilausta Alkosta, sillä kyseinen valkkari on niin hyvä ja suosittu, että on loppumassa tässä kuussa tuottajalta. 
Ja parasta on se, että saimme tehtyä istumajärjestyksen, kiitos erityisesti kaaso E! Asia mistä morsian oli jo vähän stressannut etukäteen, menikin loppujen lopuksi todella kivuttomasti. Istumajärjestys tehtiin varmaan alle puolessa tunnissa.

 Istumajärjestyksen teossa käytettiin apuna Käytöksen kultaista kirjaa.

 Valmis istumajärjestys!

 Osa testaamistamme viineistä.

 Syötiin ensimmäiset tämän kesän oman maan perunat - NAM!

 Mutta parasta oli lämmin järvivesi, rauha, savusauna  ja saunan terassilla nautittu kuohuviini.

5 kommenttia:

  1. Kuinka isot pöytäryhmät teillä on? Oon ite miettiny et onkohan helpompi tehä istumajärjestys esim. 6-8 henkilön pöytiin, vai isompiin esim. 10-16 henkilön pöytiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meille tulee 6 pitkää pöytää + pääpöytä hääparille, kaasoille, bestmanille, papille ja vanhemmille.
      Pitkien pöytien henkilömäärä vaihtelee - on 8, 10, 12 ja 16 hengen pöytiä. Saakohan tuosta istumajärjestys kuvasta mitään käsitystä pöytäjärjestyksestämme - jokainen paperinpala on 1 ihminen.

      Poista
    2. Jep, ja uusin postaus selkeytti vielä enemmän, kiitos :)

      Poista
  2. Paljonko teille on tulossa vieraita?

    t. Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vierasmääräksi on vahvistunut nyt n. 80 kpl

      Poista