torstai 13. lokakuuta 2011

olo kuin keijukaisella

Hihii! Enään 2kg tavoitepainoon!
Paino on siis jälleen laskusuunnassa.

Joitain muutoksia olen tehnyt, että paino on lähtenyt laskuun.
Rakastamani aamupuuro on vaihtunut maitorahkaan ja ananakseen.
Liikuntaa olen edelleen harrastanut aktiivisesti ja jos en jaksa/ehdi mennä Motivukselle jumppailemaan olen lähtenyt vähintään juoksulenkille.

Katsotaan sitten mikä on olo kun olen tavoitepainossa ja riittääkö se. Ainakin kädet, selkä, vatsa ja jalat kaipaa kiinteytymistä, sen jälkeen kun suurin osa rasvasta on lähtenyt pois.

4 kommenttia:

  1. Onnea hurjasti tavoitteesi lähestymisestä! ^__^

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollut tavoite laihtua edellisestä ukusovituksesta seuraavaan 5kg, mutta ei se ihan täyty...Pari kiloa on kuitenkin lähtenyt ja hyvä edes niin. Ei ole kuin reilu vko aikaa uuteen pukusovitukseen...

    VastaaPoista
  3. Upeaa! Onnittelut! \o/ Mun piti pudottaa 5-6 kg ennen häitä ja nyt on pudonnut 3,5 kg. Luulenpa, ettei tuo 5-6 kg riitä mulle eli urakka jatkukoon. Onneksi on vielä aikaa. :)

    VastaaPoista
  4. kiitos Kitty.

    Hienoa Bride ja Varpunen! On hyvä asettaa itselleen tavoitteita, vaikka niihin ei ihan aina pääsekkään.

    Itse olen saanut painon laskuun syömällä paljon kasviksia, proteiinia pitää olla aina aterioilla, juomalla vettä, syömällä säännöllisesti jne. Ja liikunnanilon olen yrittänyt löytää, ettei liikunta tuntuisi sellaiselta pakkopullalta.

    Tästä meidän on hyvä jatkaa...

    VastaaPoista